2010-04-12 | 22:07:19

damp

aså jag dampar min kamera la av när jag hade laddat upp 310 bilder fast jag typ skulle ladda upp 458 bilder satt bilderna från i dag kommer i morn men idag har det varit en vanlig skoldag och sen stallet imorn vet jag inte vad jag ska göra kanske vara med nån kommpis eller vara hemma aja god natt håller på och somna framför datan men aja god nattttttttttttt





jag får inte glåma mina ängla som ståt vid min sida vid den svåra tiden






min första ängel som stått vid min sida både förra året och det har året min lilla  söta saga


   

min andra ängel som också stått vid min sida min andra söta lilla saga



aja god nattt



2080315udca4uxghp.gif Good night image by justme56



bye bye    love er sarah



0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: