2010-12-12 | 12:27:59

visste ni att.....

hmm nu ska jag börja med visste ni att här på bloggen för jag blev inspererad (stavning) av min söta kompis ida thelberg på hennes blogg www.junibarnfaktiskt.blogg.se en grej  till dig ida jag saknar dig så jävla mycket satt det inte går att förklara vi måste fan träffas snart det där lilla som vi träffades på cross banan det räcker inte!!!!!!
aja nu ska jag göra visste ni att....
Jag har många bästisar men det är bara 2 st jag verkligen kan lita på.......

Jag och min familj kommer att ha höns till våren....

Jag ska börja köra cross till våren.....

Jag hatar när vänner ljuger och sviker än...

Jag aldrig äter frukost på månarna fast ibland på helgerna...

Jag har typ gått ner nästan 7 kilo sen sommaren...

Jag hatar att min hästs kompisar kommer att försvinna.......

Jag aldrig varit riktigt kär förs nu.....

Jag har oppererat mig när jag var 4 år......

Jag älskar att åka med på cross tävlingar men hatar vinter tävlingarna....

Jag hatar att åka till läkaren....

Jag älskar min klass......

Jag tycker att min nya klass e lite bättre än min gamla klass.....



nu tycker jag att det räcker ni får mer nästa vecka eller om 2 veckor.
//sarah




4 Kommentarer
ida:

självklartatt vi ska träffas, sötnos :) <3

2010-12-12 | 12:42:02
URL: http://junibarnfaktiskt.blogg.se/
SAGA:

Visste nästan Allt bästis :) <3

2010-12-12 | 21:15:06
URL: http://sydowss.blogg.se/
ELIN:

sv; HIHI kul för dig dåå!^^ <33

2010-12-15 | 07:57:02
URL: http://baraelinss.blogg.se/
Anonym:

Buuuuuu!!!!!!!!!!

2010-12-15 | 16:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: