2010-12-04 | 22:30:25

Never say that I am your everything, because then you stand there with nothing left.

asså jag hatar min mage just nu asså!!!!! det känns typ som en klump och ser ut som en klump!!! haha misuppfatta inte mig nu bara haha jag kan fan inte änns ha datorn på magen för att det gör så jävla ont. det är typ mitt i magen som det gör ont asså. är det någon annan som har sjänt så eller är det jag som e lite CP hehe ni kan få se en bild på den sen men asså blä!!! kommentera om ni tror att ni vet vad det är för något

och det hjälper ju inte att jag har fått ont i min rygg igen asså!!!! hehe



ne men nu ska jag försöka att ladda upp dom där jävla bilderna på fb det står att det bara är 24 minuter kvar men det har det typ gjort i en halv timma nu!!!! haha


nej juste ni skulle få en bild på min mage ja hehe här e man inte bara lite glömsk






framifrån




från sidan


den ser så jävla CP ut och ja jag slapnar av det det ser inte ut som det men jag gör det på båda bilderna!!!

är det någon som har förslag på vad det kan vara?
så kommentera snälla!!!
men inget dumt bara!!!





//sarah
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: