2010-02-06 | 23:03:03

allt möjligt!!

heej!

igår var det först skola vi hade förhör,högläsning och på efter midan så åkte vi skridskor.Efter det åkte jag,saga och wellan hem till saga vi sminka oss och gjorde i ordning oss. vi mötte upp torbjörn och sen gick vi till discot. det var bara jag,saga,wellan,issa,torbjörn,filip och tobbe som var 5:or resten var mindre. det var inte så mycket folk det var skönt. efter discot så gick jag och wellan hem till wellan. vi gick och la oss direkt. på morgonen så åkte jag hem min morbror sjusa mej till hemmesta dar min mamma var. vi åkte till ikea med mammas kommpis jenny när vi var klara så åkte vi till hööks. jag köpte ett rosa  pannn och näs ludd. sen åkte jag till issa dar ått jag midag. jag och issa titta på två filmer. och nu ska jag såva hoss issa.
god natt♥

1 Kommentarer
Mamma:

Kul att du vill vara hemma hos oss .... Puss och Kram ses i eftermiddag.

2010-02-07 | 12:17:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: