2010-02-21 | 15:06:14

Gurrabadet!

heejsan!

har inte haft tid att blogga.

måndag: först skola sen efter skolan så åkte jag,issa,julia,sara hem till saga när vi kom hem till saga förs så prata och åt upp deras kivi sen spela vi guitar hero sen ringde jenni mej och frågade ifal jag ville sköta dino det ville jag ju så klart efter det så gick jag och issa till stallet. när vi kom dit gick jag till privat efter det gick jag ner till ridskolan vi hade teori efter det åkte jag hem.


tisdag: förs skola sen hem till farmor.


onsdag: ingen aning.


torsdag: stallet med issa ock rebecka.


fredag: gurrabadet med issa.

lördag: bio med issa,mamma,kewin,viggo och markus.

söndag: leka i snön med kewin,viggo och sigge. komer bilder snart.



kramar sarah

1 Kommentarer
Issa:

Vi var väll och handla i nacka forum i onsdags!?

2010-02-21 | 20:32:58
URL: http://bellabrunetten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: