2010-02-11 | 22:05:49

saknar dej diva!

saknar dej så otroligt mycket!!!!!!!♥

jag börja skötta dej i början av september. jag älska dej från första stund jag såg dej!
jag var hoss dej varje måndag. andra veckan jag hadde dej skulle jag få rida dej men du var för busig.
det kom så snapt. du gick inte igenom besikningen. du hadde en inflamasion i båda frambenen och en annan i båda bak benen. nettan bästemde att du skulle få åka till trapalandas evigt gröna ängar. vi älskade värkligen varandra i bland var du busig och vägrade ha grimman på dej. men tillslut gick det. den 28:onde åkte du. jag kunde knapt såva om nätterna. jag kommer aldrig glömma dej. jag älska dej då och kommer alltid att jöra det min skatt. kommer alldrig glömma den hämska dagen då du åkte





love ♥ diva
     











din sjän ser utt som ett hjärta
glömmer dej aldrig.
saknar dej min skatt.
diva forever♥

kramar sarah och diva♥

1 Kommentarer
Nettan:

åhhh vad fint du har skrivit om Diva och dig :) och jätte fina bilder!Kram .. saknar henne också massor!!

2010-03-13 | 23:17:32
URL: http://www.evlinges.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: