2010-03-10 | 21:05:56

heeeeeeej

heeeeejsan!


nu har issa nästan precis åkt hem.

nu tittar jag på fuskbyggarna.
bloggar ett god natt inlägg sen.







Hur bor du: i en villa på värmdö
Brukar du komma i tid:oftast
Hur lång är du:1,63-1,65
Kan du laga mat: lite
Vad jobbar du med/pluggar du:jag går i 5an
Vad har du på dig just nu:mjukis byxor och mammas tjoktröja
Har du någon fobi: nej
Hade du en bra kväll igår: ja
 Vilket är ditt senaste inköp: penor och en målar bok
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Var fick du dina senaste pengar ifrån: mamma
Har du sovit i din egen säng inatt:ja
Vad hade du sönder senast: ?
Vem snackade du med senast:pappa
Varm favoritdricka: te
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
Alkoholhaltig favoritdricka:?
När gjorde du senast något riktigt dumt:?
Saknar du någon just nu:ja
Vad ska man göra för att få dig irriterad:?
Någon jag stör mig på: min lille brorsa
Intressen:ridning kompisar
senaste person du kramade:min katt
Senaste person du ringde:mamma
Senaste person som ringde dig:mamma
Vad drack du senast: vatten
Vill du ha barn: vet inte
Längtar du till din nästa födelsedag:ja
Har rakat dina ben någon gång:nej
Är du sugen på något nu:ja
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag:inga
Använder du hudkräm:ja
Attraheras du av män med skägg:neeeeeeej
Micro-pop eller poppa själv:micro-pop
Brukar du baka:ibland
Röstade du i det senaste valet:nej
Är du nöjd med ditt liv som det är nu:litte
Vilken låt lyssnade du senast på:miley cyrus the climb
Har någon annan sovit i din säng inatt:nej
Vad tycker du är äckligt:ormar, maskar, små djur
Har du pengar på mobilen:ja


det dar var ett littet test


puss sarah♥

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: