2010-05-03 | 20:07:56

hej!

Förlåt att jag inte har bloggat sen i torsdags men vårat internet dampar så just nu bloggar jag hos farmor, för mamma skulle hit och lämna några papper. Det kanske dröjer ett tag till jag bloggar igen men om jag åker till nån kompis så kommer jag blogga då.
I dag sov issa hos mej.
Ungefär vid 4 så kom jag och issa till stallet vi böt om sen gick vi ner och titta vilka hästar vi skulle ha jag skulle ha gerhad och issa fick rufus  när jag hade tittat vilken häst jag skulle ha så kom ida fram till mej och sa att man får rida barbaka om man ville och det ville jag men dom i stallet säger att gerhad är stallets skumpigaste häst men han är inte så skumpig men bara lite aja nu ska jag åka hem








bye bye
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: