2010-11-15 | 10:56:18

är det bara jag eller börjar man gråta!!!!!!♥♥♥♥♥♥

kewins cross kompis har gjort en dikt till sin tjej som kommer här

förlåt, jag är inte den bästa inte den snyggaste, inte den roligaste, inte den pojkvännen du förtjänar, du förtjänar någon så mycket bättre.
Du om någon är värd den bästa,
för att, det är du som är den bästa, den snyggaste den sötaste, den mest underbara personen på jorden, den snällaste den populäraste, allt, fattar du ? A L L T.
en sak är jag säker på att vi hade och det kallas äkta kärlek, på riktigt,
jag sa att jag kan göra att för dig, det kan jag, jag dödar för dig, allt,
jag skulle inte kunna leva med det, men jag skulle göra det för dig,
jag klarar mig inte utan dig, jag lever inte utan dig, jag andas inte utan dig, jag gör inte det, förlorar jag dig, förlorar jag meningen med livet, lusten att andas.
det sista jag vill i hela mitt liv är att förlora dig, jag har gjort det en gång, tro mig det var det värsta som någonsin har hänt mig !
jag älskar dig mer än något annat på jorden, jag vill att du ska förstå det, du säger att du tror att jag älskar dig, men du vet absolut inte hur mycket jag gör det.
du är det bästa som någonsin har hänt mig, och du är det bästa som någonsin kommer att hända mig,
jag vill bara inte att det ska ta slut,
och en sak är säker det är att jag suger på att skriva texter till dig,
men tanken som räknas ?, vill att du ska förstå att jag älskar dig på riktigt,
dagen, 25 februari 2010, det var dagen som jag föddes, när du gör slut är dagen jag dör,
förstår inte varför du fortfarande står vid min sida, du är värd någon så mycket bättre, du är det,

jag älskar dig på riktigt 




är det bara jag eller börjar man att gråta???





dom e så söta!!!!

// eran fjortis
2 Kommentarer
SAGA:

Den var från Theo till Ebba :D

2010-11-15 | 16:13:57
URL: http://flummsaga.blogg.se/
sarah:

aa det var den!

2010-11-15 | 18:40:56
URL: http://denetta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: