2010-11-27 | 22:25:32

DISSAD AV..................

ja jag är väldigt disad av isac men i morgon så kan jag ringa till honom för annars undrar mamma vem jag pratar med och blablabla......


ne men nu är klockan jävligt mycket för mig eftersom jag ska gå upp tidigt i morgon bitti
och vet ni i morgon kommer jag att träffa en jävligt underbar person säger inte namnet men ni får gissa!!!!!!!!

hehe inte lite flumm här bara
ni får svara på en fråga har jag skrivigt vart jag är någonstans undrar bara lite för jag har så jävla dåligt minne som många nog vet.... hehe
och ni får gissa vart ni tror att jag är någonstans och med vilka om ni svarar rätt så får ni en länkning / något annat........ kom inte på något annat

nej men nu ska jag sova





här har ni en ledtråd till vart jag är någonstans


hej då eller ska jag kanske säga god natt aja puss puss kom och tänka på en låt som alexander spelade upp idag den heter eller jag orkar inte skriva ni får gissa.............

hej då/god natt
3 Kommentarer
Anonym:

sara är kär i isac NANANANNANANANA!!!

2010-11-27 | 23:08:36
SAGA vs:

gå och häng dig din anonyma jävel.

2010-11-28 | 15:14:54
SAGA vs:

HAH, inte du sarah :p <3

2010-11-28 | 15:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: