2010-11-25 | 09:54:46

ellika+sarah+dennis+elias=katastrof

haha ni fattar nog rubriken igår var jag hos ellie och elias med dennis så kul asså!!!!!! haha

sen idag var det skola ganska skön skoldag faktiskt det hände inte så speciellt mycket
och nu så sitter jag hemma och vi har precis fått hem det trådlösa nätverket för det gick verkligen inte att bara ha ett modem när har 3 datorer.
kom på en annan grej också jag har inte varit på en cross tävling på nästan en och en halv månad det är fan katastrof!!!!

nej men nu ska jag sluta juste det kommer ett till inlägg snart satt ni får se vad det står då för jag orkar inte skriva




// kommer inte på något bra att skriva


1 Kommentarer
Emelie Lagne:

ok :D

2010-11-27 | 14:13:40
URL: http://emelielagnesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: