2010-10-06 | 21:59:37

diva<3

för ett år sen träfade jag dig för första gången. jag blev förälskad i dig då!!!!!!
jag var bara skötare på dig 2 månader sen avlivades du!!!!!
i september skulle du blivigt 7 år. du var för ung för att dö men det fanns inget att göra vi hade gjort allt för dig!!
vila hjälpte inte, medicin hälpte inte heller och kärlek hjälpte inte heller satt vad skulle vi göra? du försvann från världen 28 oktober 2009. kommer aldrig glömma den dagen, det var några dagar efter du fyllde 6 du blev så ung!
kommer aldrig älska en häst lika mycket jag älska dig. du tog en speciel plast i mitt hjärta redan från första dagen du kom till stallet. när du kom så önskade jag först att det var min häst som kom men det var du diva! du var mycket bätre en det! jag blev så lycklig när nettan frågade om jag ville sköta dig. även om jag aldrig red dig så visste jag att du var en underbar häst både att sköta om och att rida!
tog inte så mycket bilder på dig för jag visste inte att det skulle gå så snapt! men dagen innan du åkte tog jag några bilder på dig!


















kommer aldrig att glömma dig diva!

kram sarah!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: