2010-10-03 | 22:11:50

hihi

nu e allt klart jag ska börja köra cross!!!!!!!!
någon gång den har veckan ska vi åka till sandtaget och jag ska tästa kewins cross och pappsen ska ficksa satt jag ska få testa en 85cc också!!!!!!!!!
blir aldeles glad över det har efter allt som har hänt också!!!!!!
och det bästa är att nu behöver jag inte känna mig utanför också för att förut så kretsade allt om kewin och jag kunde klara mig skälv på ridningen men han kunnde inte klara sig skälv på crossen men aja nu är det slut tänkt på det!!!!!!
hihi jag sa tilll pappa att jag skulle köpa en ktm tröja i lördags men sen när jag kom tillbaks så hadde jag köpt en honda tröja så busig jag är haha!!!!!! och nu så försöker jag att ta alla saker som är röda och reta honom!!!!!!!!!!!
men nu måste jag sova men hoppas bara att det blir skola i morn för jag har så jävla ont i halsen men men måste försöka att orka gå till skolan i morn igellafall!!!!!!

juste issa vi ska ha med oss sigge till gotland på höstlovet!!! för att han ska skrasteras!!!!!
jag och sigge kommer att matcha varandra då för sigge har ett tecke som han ska ha på sig och på det ska vi trycka bad boys racing och på min nya tröja ska vi också trycka bad boys racing!!!!!!
haha gud vad jag är flummig men har inte flummat sen i fredags det är kattastråf haha

www.badboysracing.se haha bad boys hemsida!!!!! haha snart kommer jag och kewin också vara med där!!!!

kram kram sarah!!!!!!!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: