2010-09-25 | 21:59:19

:D

den har veckan har varit ganska bra.

i lördags så var jag på mytinge kewin kom 1:a och på sista varvet så rasade viggos cross satt han var tvungen att avbryta satt han kom 4:a

i söndags så var jag och issa i haninge på cross kewin kom 9:a


i måndags så var det skola i skolan så hadde vi matte , svenska och sen kommer jag inte i håg något mer men en sak till hände jag bråkade med min bästa vän aså jag har aldrig bråkat med henne med just i måndags så gorde jag det
eller aså vi bråkade inte da men jag började  ingnorera henne tills idag jag vet inte riktigt varför jag börja jöra det da men aså  saga jag vill veta om du inte e sur på mej längre !!!!!!!!!!
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: