2010-09-12 | 09:40:31

♥jag glömmer aldrig 5: an på hemesta f-5

 

 

Jag glömmer aldrig när saga kom ut springandes för att krama mej.

Jag glömmer aldrig när jag och saga gick för att möta saga.

Jag glömmer aldrig när vi skämde ut oss för kyrkskolan.

Jag glömmer aldrig våran lilla folksamling när Jag,SagaSaga,Julia,Sara,Filip, Tobias och David .w och satt i en liten ring på konstgräset och pratade och fotade med min kamera.

Jag glömmer aldrig Williams roliga kommentarer ( heliga bregotta ,diskopar, ) eller på barnens ö och alla sa nu e vi tysta det var tyst i 5 sekunder sen hörde man DOLME sen blir det skratt och man kan inte somna igen.

Jag glömmer ALDRIG ALDRIG Kerstin som stått ut med oss från 2: an till 5: an våran pratiga, roliga, men ändå duktiga lilla klass!!!!!!!!!!!!!!!!!!! den bästa läraren någonsin.............

 

 

Men asså man blir större man flyttar från mellan stadiet till högstadiet. man måste lämna alla sina kompisar men först och främst man växer i från sin lärare som man har haft i 5 år och får nya lärare och nya kompisar . jag tror att dom flesta också saknar 5: an på hemmesta skolan f-5 vi var som syskon allihopa man älskade alla dar men på olika sätt!!!!!!

 

 

 

KOMMER ALDRIG ALDRIG ALDRIG ALDRIG GLÖMMA HUR DET VAR ATT GÅ PÅ MELLAN STADIET & KOMMER ALDRIG GLÖMMA ALLA VÄNNER MAN FICK OCH SIN UNDERBARA LÄRARE !!!!!!!!!!

 

känns så otroligt konstigt att gå upp dit igen och ha syslöjd

 

det e såklart att jag gillar min nya klass men den känns så anorlunda och främmande med den nya klassen. Den andra gick man med i fem år det känns lite annorlunda jag är nöjd med den klassen jag hade & med dom vännerna jag hade och med den läraren som jag hade!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

min nya klass e toppen men den andra var bara bäst!!!!!!!!!!!!

jag tror det inte bara e jag som känner så här.

 

var så jävla bra klass asså

 

 

5 B DEN BÄSTA KLASSEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

6DI DEN NÄST BÄSTA KLASSEN NÅGONSIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

jag menar vart ENDA ord jag skrev nu från början till slut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

6 Kommentarer
SAGA:

Sarah,jag kommer böla sönder i 9:an..

då förlorar man värkligen alla :'( <3



Fucking ÄLSKAR våran familj!

2010-09-12 | 22:22:09
URL: http://flummsaga.blogg.se/
sarah:

aså jag vet men asså man kanske inte kommer att förlora alla men du kommer att förlora mej för jag ska flytta till gotland då

2010-09-17 | 22:49:40
URL: http://denetta.blogg.se/
Elin Lindqvist:

sv: aa haha jag vet att du oxå va på crossbanan lilla du:)<33

2010-09-17 | 23:31:35
URL: http://baraelinss.blogg.se/
sarah:

såklart vad kom din bror?

2010-09-18 | 10:36:17
URL: http://denetta.blogg.se/
Ellika:

sv: Adam och Filip G! xD

2010-09-18 | 11:48:55
URL: http://gummilummi.blogg.se/
Elin Lindqvist:

sv: han kom tvåa båda gångerna :) Vilken plats kom din brorsa på då??;D

2010-09-19 | 19:45:19
URL: http://baraelinss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: