2010-09-25 | 21:52:41

:(





jag känner att jag måste säga lite har på bloggen.


dom senaste 2 månaderna har det bara varit piss för mej, men det e speciellt en sak min älskade katt rutger har försvunnit :( asså hon var bara ett halv år kommer så ihåg hur han kunde göra en iriterad och hur han gorde satt alla blev förälskad i honom, han var en sån under bar katt!!!!!
sen har det hänt massa mer som jag inte vill skriva har på bloggen!!!!!!
med dom flesta vet redan en grej som jag blev jävligt iriterad på men jag blev sur på den personen för att den sa till alla om det satt jag tror nog att nu vet ni nog  varför jag är ganska ledsen nu förtiden fasst det e inte allt!!!!!!!! men aja


kram sarah
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: